Divendres 4 de juny
§ A les 17 hores: al Casal Cívic Can Borell – Blanes (Ptge. de Mas Borell, 1-3), Taller de Risoteràpia a càrrec de Mònica Aldegunde.
§ A les 18 hores, a la sala Roberto Bolaño de la Biblioteca Comarcal (Pg. de Catalunya, 2), i dins dels actes que es porten a terme dins la Quinzena Intercultural; Conta Contes. La Mercè explica contes, a càrrec de Mercè Domènech. «La maleta viatgera: contes d’arreu del món».
§ A les 19,30 hores, al Casal Cívic Can Borell – Blanes (Ptge. de Mas Borell, 1-3), Festival d’Activitats (cant i ball) Joves.
§ A les 22 hores, al Centre Cultural Els Padrets (C. de Sant Bonós, 5) Cinema alternatiu: Projecció de la pel·lícula «Los Condenados», d’Isaki Lacuesta.
Dissabte 5 de juny
§ De 9 a 17 hores, al camp de futbol Pedro A. Dorado (C. de Ca la Guidó, s/núm)., i organitzat per l’A D Ca la Guidó.
Torneig de futbol femení 2010.
§ De 10 a 13 hores, al Casal Cívic Blanes – Can Borell (Ptge. de Mas Borell, 1-3), i organitzada pel Pla Educatiu d’Entorn de Blanes, Ludoteca per a nens i nenes de 4 a 12 anys.
§ De 11 a 14 hores, als CEIP’s Carles Faust, Napoleó Soliva i Pinya de Rosa, ubicats, respectivament, al Ptge. de la Vila de Lloret, 5, C. d’Astúries, 13, i C. del Ter, 47, i organitzats pel Pla Educatiu d’Entorn de Blanes, Patis Oberts: Jocs Tradicionals i Activitats Esportives.
§ A les 17 hores, a la plaça de la Biblioteca Comarcal (Pg. de Catalunya, 2), i dins dels actes que es porten a terme dins la Quinzena Intercultural, Mostra Gastronòmica i Festa de la Diversitat, amb fira d’entitats de cooperació, solidaritat i cohesió social, mostra gastronòmica i actuacions musicals diverses.
§ A les 22 hores, al Teatre de Blanes (C. Ample, 26), L’Esbart Joaquim Ruyra presenta la Temporada 2010.
Diumenge 6 de juny
§ De 7 a 20 hores, als carrers dels Papus, dels Filadors i de Raval, i a la Pl. de Mn. Joan Quer, i organitzada per l’Associació d’Estores del Barri de Raval, Confecció i exposició de les Estores de Corpus.
§ De 9 a 14 hores, al camp de futbol de Can Borell (Ctra. de Malgrat, s/núm.) Torneig de prebenjamins del Ràcing Blanenc 2010.
§ De 10 a 13 hores, Visita lliure a l’ermita de Sant Joan.
§ De 17 a 19 hores, a la pista núm. 2 del Pavelló d’Esports, i organitzada pel Club Karate-Do Blanes, III Demostració de Karate-Do Memòria Nakayama.
§ A les 18 hores, a la sala Roberto Bolaño de la Biblioteca Comarcal (Pg. de Catalunya, 2), i organitzat per l’AFIC Blanes, com a acte de commemoració del seu 50è aniversari: Presentació del llibre «Composición en Fotografía. El lenguaje del arte» de José B. Ruiz.
§ A les 19 hores a l’auditori del Centre Catòlic, (C. de Roig i Jalpí, 16), i organitzada per les Joventuts Musicals de Blanes: Música Clàssica, amb Otto Michael al violí i Joao Crisóstomo al piano.
§ A les 19 hores, al Teatre de Blanes (C. Ample, 26), L’Esbart Joaquim Ruyra presenta la Temporada
§ A les 20 hores, al Pg. de Mar, davant del Banc dels Músics: Audició de sardanes a càrrec de la Cobla La Principal d’Olot.
A més: