
Imatge de l’operació de neteja
Sa Palomera és un dels indrets més emblemàtics de Blanes, molt apreciat pels vilatans, però també és un dels llocs més visitats pels turistes.

Sa Palomera, una altra víctima de l’incivisme
La neteja s’ha fet amb un equip d’alta pressió i d’última generació, que a més disposa d’un sistema d’estalvi d’aigua que minimitza altres impactes ambientals que es generen habitualment amb aquests tipus de treballs, com ara el soroll i la contaminació.
Els productes que s’han utilitzat estan homologats per la Unió Europea, són respectuosos amb el medi ambient i biodegradables per tal de garantir en tot moment la salut de les persones i l’equilibri mediambiental.
Habitualment l’empresa de recollida de residus i neteja viària municipal, NORA s’encarrega d’aquestes tasques en d’altres indrets del municipi que també pateixen aquest tipus d’actes incívics. En aquest cas, però, s’ha hagut d’encarregar a una empresa especialitzada, ja que NORA no disposa de la maquinària adequada per aquest lloc específic.